推介:| 開蓬車頂維修翻身 | Email Hosting | Online Shop System | makeup course | Wedding Photography Tip | Bordeaux Red | English learning | 銅鑼灣乾炒牛河 |

發新話題
打印

[上樓骨] 金巴利足療 ~ 先睹為快篇

唔知阿memi幾時會在場呢?

今日約左2位咪咪,同book左小紅!
5點幾鐘上左金巴利,2位咪咪果真守約,係門口笑盈盈咁歡迎我! 一個勘荼 一個幫我換鞋  大mimi帶我入房  wa.....原來8號房沖涼房仲大過酒店套房! 都話做左熟客著數d啦!!

洗完白白 再次體驗到小紅溫柔的推油手勢,攪到我好快就進入睡夢中..... 醒個時原來己到100 mins.......
最後埋單398..仲有糖食tim   仲有2個字 同2位咪咪傾下計......大mimi話黎緊個週末會有新後生技師返工!!  約左星期6上黎試下新感覺!!

相關搜索目錄: 酒店

引用:
原帖由 leungjj 於 2009-10-21 18:04 發表
唔知阿memi幾時會在場呢?
明天2至7點30 .". XDXD  ^^

Memi.. 又係依道見到妳

引用:
原帖由 messenger 於 2009-10-22 02:13 發表
Memi.. 又係依道見到妳
hAHAH.  4圍走GA MA^^.AHHAHA

do u hv may may pic?

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Apart from Siu Hung there another young BG wor .... I tried KayKay.

Dun expect her to be anywhere near the level of beauty as Memi of course ... but she is decent for a BG la.

Used to work in ladies-only Spa and just started work for 4 days. Skills-wise she is good. I think she's a good choice for guys who need younger BG.

相關搜索目錄: SPA

引用:
原帖由 bigdog173 於 2009-10-30 10:33 發表

Dun expect her to be anywhere near the level of beauty as Memi of course ... but she is decent for a BG la.

Used to work in l ...
琪琪以前是在潤美之做, 昨天啱啱返金巴利咋

引用:
原帖由 bigdog173 於 2009-10-30 10:33 發表

Used to work in l ...
今日收工後7點幾行過尖咀,本來約左朋友去飲酒,見未夠鐘就上左去金巴利睇下會唔會見到2位咪咪...點知咪咪唔係度,個前台妹妹仔介紹左琪琪比我,佢話琪琪DUP骨手勢唔錯,攪到我想試下...但因為約左人,只做75 mins
琪琪個樣幾甜,笑容又多   而手骨就中上,之前好似係潤美之做過, 值得未做過既c hing一試 ...

I believe Memi for the whole week was in Wanchai Exhibition Centre working .. that exhibition in which the closure lead to bad traffic jam fri nite.

She told me that she does Spa in her own shop and definitely would after her 'job'. Might see her there today if go?

引用:
原帖由 bigdog173 於 2009-10-31 11:29 發表
I believe Memi for the whole week was in Wanchai Exhibition Centre working .. that exhibition in which the closure lead to bad traffic jam fri nite.

She told me that she does Spa in her own shop a ...
我想申請做男技師幫佢做 SPA 喎.....

引用:
原帖由 bigdog173 於 2009-10-31 11:29 發表

She told me that she does Spa in her own shop a ...
is it the only selling point  

回復 112# 的帖子

Hahha... i 'big' you and pay her for the privilege of being her masseur / spa-man la ....

今日飲完茶,下午3點幾上左金x利,一心想試下mimi配琪琪既4手新feeling..點知琪琪有事冇番工,mimi就熱情介紹左另一位bg阿甄一齊做雙飛spa,話包我happy! 仲話第2位bg只收我6折..心諗mimi應該唔會老點我,即入房 除衫 沖涼 上床 等侯新配搭! 之後mimi同阿甄入房,笑笑口叫我做古法保健按摩,話阿甄係呢行既高手!
mimi既精湛骨技各位c hing如試過就應該知道,唔使我多講. 阿甄既古法保健按摩原來係推拿男人既前列腺,佢話做完後對男人某d功能有幫助..... .  半粒鐘既保健推拿,感覺真係難以用筆形容! <大家唔好心邪.> 真係頂癮,好彩我係老差骨,如果唔係實會係mimi面前丟架.....
好快就係笑聲中又過左100 mins,埋單638既2人4手古法保健新配搭,抵玩!
mimi送我落樓梯,仲笑笑口叫我今晚搵我honey試下有冇效... 好啦 等我今晚試下先!!
如果有效,下次一定搵番阿甄!

[ 本帖最後由 n777 於 2009-11-1 23:08 編輯 ]

引用:
原帖由 n777 於 2009-11-1 23:06 發表
今日飲完茶,下午3點幾上左金x利,一心想試下mimi配琪琪既4手新feeling..點知琪琪有事冇番工,mimi就熱情介紹左另一位bg阿甄一齊做雙飛spa,話包我happy! 仲話第2位bg只收我6折..心諗mimi應該唔會老點我,即入房 除衫 ...
感謝報告,你所講嘅阿甄喺唔喺40+勁C9嗰果呀????

回復 116# 的帖子

>> 40+勁C9嗰果
- should be called Ah Ling

引用:
原帖由 garylock 於 2009-11-2 10:41 發表
>> 40+勁C9嗰果
- should be called Ah Ling
Hi Ching, 之前係銀之泉試過阿甄,真係40+,勁C9,不知是否此BG.

回復 118# 的帖子

yes, maybe as there spa has a lot of C9 and only Mimi and the reception girls are young.

多謝c兄提供呢d新資料比我地喎...

再想上去見下彩虹
又想上去捉下琪

引用:
原帖由 messenger 於 2009-11-2 13:27 發表
再想上去見下彩虹
又想上去捉下琪
咁你 mei 插彩虹旗 law

回復 1# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

引用:
原帖由 Happy_1973 於 2009-11-2 23:58 發表
Went there and tried on last Friday.  I will say it's the best I have ever tried in terms of hardware.  Very relaxing environment.  In terms of software, I will say just so so as that was my first tim ...
較年青的技師有彩虹琪, 即係小虹(Rainbow) 和 琪琪

今日食左d鼻敏感藥, 又眼訓, book中午但係無指定邊位,諗住到係訓覺多. 上到去, 門口個位唔係老闆娘, 帶入房, 走廊稍嫌黑左d. 地方乾淨,毛巾好軟, 應該幾新, 不過無紙底褲.. 我又好彩喎, BG原來係小紅, 功夫都幾好, 100 分鐘話咁快就過左, $298埋單,另貼士比小紅.
走0既時候, 門口個位promote雙飛, 第二位BG六折. 都可以諗下. 都想試下spa, 但係始終擔心衛生問題.

相關搜索目錄: 鼻敏感

發新話題

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,本網站對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。本討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。

Copyright 1997- Xocat. All Right Reserved.