推介:| 懷孕輻射 | 頭暈輻射 | 失眠輻射 | 頭疼輻射 | 腦腫瘤輻射 | 記憶障礙輻射 | 耳損傷輻射 | 抑鬱輻射 | Celine Bags | 嬰兒用品 | Loewe Bag |

發新話題
打印

[原創] 銀泉芬蘭浴

我也是主場銀泉....以後去完一定多出report

引用:
原帖由 LeeMing 於 2007-11-16 14:13 發表
我也是主場銀泉....以後去完一定多出report
Awaiting your future reports!

引用:
原帖由 LeeMing 於 2007-9-4 11:24 發表

我去過多次得66有vas乍:冇運,要靠大家堤點了
icelemonjuice兄的66報告:

http://forum.timway.com/f/thread-144351-1-1.html

(其實是賣我廣告)

[ 本帖最後由 白貓兒 於 2007-11-16 15:35 編輯 ]

相關搜索目錄: 廣告

引用:
原帖由 newkid 於 2007-11-16 15:16 發表
佢做完重要一支箭走埋來
錯了, 我做完係坐低佢gracefully 行過來和我聊.

引用:
原帖由 newkid 於 2007-11-16 15:16 發表
"緊係, 我地都冇同人講新囡既野,
日更無同我先講,夜更有嘛!
冇同人講? 5仔到果日已上牌差不多成個禮拜!

你都幾多「重要」喎.

[ 本帖最後由 白貓兒 於 2007-11-17 10:01 編輯 ]

回復 #75

Forgot phone of SS, any idea - too lazy to call yellow page?

try % today , later report

引用:
原帖由 garylock 於 2007-11-16 11:58 發表

今天電ss 衹報上名稱 靚靚已醒目地問是否卜"那住" 她是否先知??  又靚ヌnice又醒扒所以話双妹為ss省靚招牌    入房見一身形高佻 (估計有167cm)形貌不俗 有少少似靚靚之bg 趴上床試按背都幾好 不過位置不太準確 健談 皮膚滑滑 長腿有肉不肥冇肚腩 好心机 用左好多時間做背及按pet pet 所以冇rpp已轉身 熄燈主动問需否vas 跟住用左好多時間... 手勢幾好 (不過都係向!^偷下師更好) 較為可惜的祇是床尾机 不過吾重要啦   臨尾夠鈡幫我穿衣時前後都醒我幾下波并 我亦輕Oop佢幾啖 亦再次近距離望真佢之靚樣   綜合各樣(樣``身形`態度`吹水` dup功`)以未見過(#計 "那住"是做過之中最省鏡  極力push 必定番嘜

相關搜索目錄: Pet
本帖最近評分記錄
  • 白貓兒 體力 +30 精品文章 2007-11-17 08:33
  • 白貓兒 威望 +30 精品文章 2007-11-17 08:33

引用:
原帖由 fitman 於 2007-11-16 23:46 發表
祇是床尾
如以我咁叫她多些坐我旁推胸, 站我後俯身直搗我巢就可多接觸o羅.

引用:
原帖由 fitman 於 2007-11-16 23:46 發表
今天電ss 衹報上名稱 靚靚已醒目地問是否卜"那住" 她是否先知??  又靚аnice又醒扒所以話妹為ss省靚招牌    入房見一身形高佻 (估計 ...
做咩叫NG仔「拿住」?

引用:
原帖由 garylock 於 2007-11-16 19:58 發表
你打1083 operator佢好可能當左太子/太子城

反而問「銀座女賓」就會俾s s #你:

引用:
原帖由 白貓兒 於 2007-11-14 20:45 發表
夜更最新靚女:
新出師9仔, 今晚首晚上牌,
有無巴打敢即試?
尋晚本想繼續訪80, 但伊人仍放假中,
我本來計劃下周才試9仔, 等佢warm up成個禮拜先, 就不如先試.

旺左前兩晚,尋晚少翻D客.

好後生, 廿才中, 感覺可能佢同夜更三仔係全場最後生. 清純無垢面清湯掛面髮型, 好斯文, 重慶人但無好多該地人的粗魯及講野快(my stereotype of Chonqing people? ). 手骨預左嫩, unsophisticated, 無乜lum客行招反而覺得純, 亦聽話學野快, 推油背學到如何連貫一氣呵成提高效率拳拳到肉令我鬆到(唔教佢佢用師父果套又點可以有時間幫我推胸同旦旦, 以前初試80及3仔我就領教過剛推完腳就夠鐘. )
言談間佢話仍未open到可readily做full, 咁兄弟們就暫時唔好L人所難俾人一些時間去過渡,畢竟佢都知太保守只會坐冷板.), 但學1/2; 3/4同「坐姿,站姿」絕無問題. 叫佢繼續留長D頭髮下次可掃到我. 原來第一次推胸唔怪知對住面斜y少少怕羞.兄弟下次試不妨教她跪背(我臨走時教左佢跪膀胱幫我卸火), 因靚女指力唔夠盞死力, 跪背爭批啄可作補. 原來佢亦無學推油pat, 亦教之, 咁兄弟們可知我唔係多事:又要試新女若想鬆得夠唯有主動點好過出到去同win姐雪姐地講「OK喇」.
最後靚女亦拖手相送, 希望下次再鉔厂啦.

尋晚又有得食銀針粉lu...

[ 本帖最後由 白貓兒 於 2007-11-17 11:09 編輯 ]

我的技師ranking表(第6頁post#160)繼續update,新入thread看的會員可謔, 不過人人有主觀成份當然不是definitive guide,
歡迎其他兄弟提供ranking/技師比較撮要.

[ 本帖最後由 白貓兒 於 2007-11-17 11:02 編輯 ]

另早更107是泰妹舊女, 我兩年前做過, 有無兄弟試過?

引用:
原帖由 白貓兒 於 2007-11-17 00:33 發表

做咩叫NG仔「拿住」?
細路時去大牌檔或荼居找數時 5蚊叫做.....開黎"那"住

再一次鳴謝白貓兒兄提供吾系又比人話版主ad

newkid及fitman兄, 大家兄弟無計喇.

回復 #921 白貓兒 的帖子

Brother,

I remembered you ha posted before and finally find it, Thanks again,.

is she the one I mentioned?
white, big eyes, curly hair, look 清純無垢??
night shift only??
引用:
原帖由 白貓兒 於 2007-11-17 10:35 發表

尋晚本想繼續訪80, 但伊人仍放假中,
我本來計劃下周才試9仔, 等佢warm up成個禮拜先, 就不如先試.

旺左前兩晚,尋晚少翻D客.

好後生, 廿才中, 感覺可能佢同夜更三仔係全場最後生. 清純無垢面清湯掛面髮 ...

引用:
原帖由 super123123 於 2007-11-19 15:40 發表
is she the one I mentioned?
white, big eyes, curly hair, look 清純無垢??
night shift only??

not actually curly, but may well be the one you saw.

Day shift.

尋日嚟個小妖女大戰哨牙魔容後再詳述

"奇袋"又"奇袋"

我都係..........大戰狐狸精.

After reading so many good reports on SS, I decided to have my virgin trip last night after work.  I was almost tempted to go to 4/F or 11/F but since I was very tired and needed some  massages, I decided to go to SS.

Environment was better than I thought, setup was still new and clean...I like it is quite bright in the bath/shower area.  Locker boys/men provided good services with smiles, which was so hard to find these days.  

I decided to go up for my 1.5 hr massage right away after 2 glasses of juices. To my disappointment, most of the good # I dropped down were not avail.  THe only # that matched with my record was !^....  In fact, I forgot about why I had this no.  Manager said that she was young.

Guided to a room, it was quite dark and here she was. Since it was quite dark, I could not see clearly but never mind since I went for the massage.  The 1st 45 min was quite refreshing as I had not had my back "stamped by foot" for a long time since i was once hurt by an unskilllful mm..  Luckily, !^ seemed not bad and I felt asleep, as usual.

The next 45 min started with some oil massage at the back..  Slowly, her hands went down and "accidentally" 1/2 ,  then 3/4.  I liked the moment of guessing: "was she tempting me for something else?". However, nothing happened but the massage of my legs was quite good.  

THen, I flipped over..  Here it came the stomache massage..  It was very powerful and it really helped (since I had the desire to go to toilet).  I and didi had been calm throughout the process, my hands had been very quiet but not sure why the stomach massage really injected life to my body and my didi.  The situation was a bit embarrasing and we almost broke out at the same time for the full VAS.  She was very skillful and this VAS process was wonderful. In fact, I had not tried this for years since nowadays,there were so many options for full meal and I seldom went for this VAS. It reminded me the good old days when I was still a young boy, enjoying this king of services.  

I did not know if she offered full VAS or not to all customers. I might just be lucky or I was just one of them.  

I went back to the rest area, ordered the soup and noodles.  Food not bad.  I quickly checked out afterwards to meet up my tiger...  Mission completed.
本帖最近評分記錄
  • 白貓兒 體力 +60 原創內容 2007-11-20 10:13
  • 白貓兒 威望 +60 原創內容 2007-11-20 10:13

發新話題

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,本網站對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。本討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。

Copyright 1997- Xocat. All Right Reserved.